Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Doctor Brew rozszerzył dystrybucję

Z 3400 stałych punktów do 6300.

Na koniec 2018 roku piwa tej marki były dostępne w kanale tradycyjnym i nowoczesnym, w tym sieciach Lidl, Auchan, Carrefour, Makro, Selgros, Kaufland i Intermarche.

– Od lat szczególną rolę w promowaniu piw rzemieślniczych w kanale nowoczesnym odgrywa Lidl, który najszybciej dostrzegł kraftowy trend w europejskim browarnictwie i zgodnie z nim odważnie formatuje swoją piwną ofertę dla świadomego polskiego konsumenta – podsumowuje Tomasz Czechowski, członek zarządu Doctor Brew odpowiedzialny za sprzedaż.

Jeszcze przed sezonem piwnym Doctor Brew zwiększył sieć dystrybucji. Aktualnie produkty marki dostępne są w 1500 lokalach i sklepach specjalistycznych. Z kolei w kanale nowoczesnym liczba punktów sprzedaży zwiększyła się do 4800. Na tak dynamiczny wzrost wpływ miało m.in. rozpoczęcie współpracy z siecią PKN Orlen.

Ponadto w kwietniu partia piwa Doctor Brew trafiła też po raz pierwszy do ponad 2 000 dyskontów Biedronka należących do Jeronimo Martins, w ramach akcji in&out.

– Dla klientów sieci Biedronka przygotowaliśmy piwa Amarillo APA. Mamy nadzieję, że propozycja przetrze szlaki kolejnym piwom z naszej oferty – dodaje Czechowski.

Zwiększona dostępność piwnych specjalności Doctor Brew idzie w parze z większymi mocami produkcyjnymi. Spółka wydzierżawiła od Grupy BRJ Marka Jakubiaka Browar Lwówek, który do tej pory specjalizował się w produkcji piw regionalnych. – W ciągu pierwszych miesięcy tego roku stworzyliśmy od podstaw laboratorium, które już działa w Browarze Lwówek, przeprowadziliśmy szereg prac remontowych i inwestycji, które umożliwiły rozpoczęcie w zakładzie produkcji piw Doctor Brew – podsumowuje Tomasz Czechowski.

Natomiast dzięki dzierżawie Browaru Lwówek spółka w miejsce kontraktowych mocy produkcyjnych 30 tys. hektolitrów rocznie zyskała potencjał 100 tys. hl. Obecnie warzy i sprzedaje zarówno piwa regionalne pod marką Lwówek, jak i piwne specjalności Doctor Brew, warzone metodą rzemieślniczą. Do końca października 2020 r. spółka ma wyłączne prawo do zakupu lwóweckiego browaru od Grupy BRJ.

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }