Bosacka straciła pracę za wsparcie marek OnlyBio i OnlyEco

Firma Laboratorium Naturella rozpoczęła długoterminową współpracę z udziałem dziennikarki TVN. Katarzyna Bosacka straciła za to pracę "ze skutkiem natychmiastowym".

Katarzyna Bosacka – autorka publikacji o zdrowiu i urodzie, dziennikarka i prezenterka prowadząca na antenie TVN Style program konsumencki „Wiem, co jem i wiem, co kupuję” zdecydowała się promować naturalne, wegańskie kosmetyki i środki czystości firmy Laboratorium Naturella.

Umowa została podpisana na okres trzech lat. Wkrótce ma rozpocząć się długofalowa kampania promocyjno-edukacyjna obejmująca działania w mediach tradycyjnych i internecie.

Decyzja Bosackiej nie spotkała się ze zrozumieniem byłego już pracodawcy. - W dniu dzisiejszym [4 czerwca - przyp. red] spółka TVN podjęła decyzję o wypowiedzeniu ze skutkiem natychmiastowym umowy zawartej z Panią Katarzyną Bosacką. Przyczyną uzasadniającą decyzję jest wykorzystanie przez Panią Katarzynę Bosacką swojego wizerunku na rzecz innej firmy, pomimo zakazu wynikającego z umowy. Pani Katarzyna Bosacka prowadziła w TVN Style audycję telewizyjną pt. „Co nas truje” - brzmi oświadczenie TVN-u.

Sama Bosacka nie chciała szczegółowo komentować sprawy. Wiadomo jednak, że teraz będzie prowadziła własny kanał na YouTubie, na którym tradycyjnie będzie opowiadała jak zdrowo żyć i jeść.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni i dumni z tego, iż tak wiarygodna i merytoryczna osoba, żyjąca w zgodzie z własnymi wartościami, będzie twarzą naszej marki - mówiła z kolei w maju Ewa Wójcikowska, prezes zarządu Laboratorium Naturella, tuż po ujawnieniu iż Katarzyna Bosacka została ambasadorką marek produkowanych przez firmę, a więc OnlyBio i OnlyEco.

Bosacka od lat prowadzi popularne programy edukacyjne nt. jak zdrowo jeść i rozsądnie robić zakupy. - Kładzie szczególny nacisk na zdrowy tryb życia i naturalność produktów, a te cechy idealnie wpisują się w filozofię naszej marki – dodaje Ewa Wójcikowska.

Laboratorium Naturella to polski producent naturalnych kosmetyków i środków czystości działających na rynku od niespełna dwóch lat, w 2018 r. zanotował 3 mln zł przychodów.

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }