Grupa Eisberg. Dressingi Eisberg

W nowym wydaniu.

Marka Eisberg - jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw oraz owoców, postanowiła odświeżyć linię swoich dressingów.

Produkty zyskały nowy layout: kolorowy, apetyczny, o jeszcze bardziej prokonsumenckim charakterze.

Dzięki impaktowemu opakowaniu produkty wyróżniają się na sklepowej półce, będąc szybciej zauważalnymi dla klientów. Zastosowana gra kolorów, a także wyraźne deskryptory smaku – w czytelny sposób rozróżniają wersje dressingów, czyniąc projekty zindywidualizowanymi. Na uwagę zasługuje także zastosowanie na opakowaniu transparentnej folii. Oryginalne rozwiązanie służy temu, aby konsument miał pełen wzgląd i mógł naocznie poznać zalety dressingów.

Dressingi marki Eisberg dostępne są w dwóch wariantach: w butelce (250 ml) i w saszetce (50 ml). Zróżnicowane gramatury dają możliwość wybrania dogodnej opcji, w zależności od indywidualnych preferencji oraz okazji.

Bez względu na jaką gramaturę dressingu się zdecydujemy, mamy do dyspozycji aż cztery, różnorodne smaki. Dressing Caesar o wyczuwalnej serowej nucie, Dressing Thousand Island o paprykowo-pomidorowym smaku, Dressing Yoghurt oraz Dressing French Garlic o czosnkowej nucie.

Dressingi dostępne są m.in. w sieci Carrefour, Selgros i E.Leclerc.

Sugerowana cena butelki wynosi ok. 12 zł, a saszetki - ok. 4 zł.

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }