Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Łomża 0,0% w kampanii

Jej celem jest zwiększanie świadomości marki i zapoznanie konsumentów z bezalkoholowym wariantem.

Do kampanii zostali zaproszeni micro influencerzy ze społeczności Streetcom, którzy nie chcą lub nie mogą spożywać alkoholu, a jednocześnie chcieliby cieszyć się smakiem piwa bez żadnych ograniczeń.

Kampania przebiega pod hasłem „Kto powiedział, że prawdziwe piwo musi mieć alkohol?”.

Wśród zadań agencji jest przeprowadzenie badania kategorii i realizacja kampanii polegającej na precyzyjnej rekrutacji 2000 micro influencerów, opracowaniu mechaniki zachęcającej konsumentów do rekomendacji online i offline, wygenerowaniu zasięgu oraz kreacji materiałów. Influencerzy zostali wybrani na podstawie określonych kryteriów spośród prawie 500-tysięcznej społeczności Streetcom. Planowany zasięg to 2,5 mln.

W ramach działań promocyjnych wariantu Łomża 0,0% prowadzony jest również rozbudowany sampling w kanałach e-commerce: Frisco, Room Service oraz w kanałach tradycyjnych: iTaxi, sieci siłowni Total Fitness i restauracjach Koreanka, Wietnamka, Saigonka, PHO 2, TO TO PHO. Partnerzy kampanii zostali pozyskani przez Streetcom.

Joanna Hamdan 8859 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }