Bezpłatna konferencja Comarch Retail 2019

Firmy handlowe wprowadzają kolejne nowości technologiczne, które ułatwiają klientom dokonywanie zakupów w sklepach stacjonarnych, jak i w internecie. Aby przekonać odbiorców muszą sięgać po coraz to nowsze rozwiązania. Jakie? Odpowiedź na to pytanie padnie podczas konferencji "Comarch Retail 2019.

Podczas konferencji eksperci Comarch zaprezentują jak wykorzystać systemy informatyczne ERP, aby poprawić wskaźniki sprzedaży oraz przygotowywać oferty zgodne z oczekiwaniami kupujących. Ciekawym punktem konferencji będzie panel dyskusyjny o marketingu w sieciach handlowych i działaniach promocyjnych. Moderatorem panelu będzie Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający Evigo.com.

Część prezentacji będzie poświęcona tematyce budowy lojalności i zaangażowania klientów. O tym jak przygotować atrakcyjny program lojalnościowy oraz zachęcić klientów do udziału w nim a także jak takie działania marketingowe przekładają się na wzrost sprzedaży opowie Łukasz Słoniewski, konsultant ds. systemów Loyalty & Marketing w Comarch. Uczestnicy będą mieli również okazję wziąć udział w prezentacji projektów wdrożeń systemów Comarch w holenderskiej galerii handlowej Hudson’s Bay, firmie kosmetycznej Oriflame oraz francuskiej sieci sklepów z odzieżą i obuwiem La Halle.

Konferencja odbędzie się 13 czerwca w Multikinie w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Udział jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie: https://retail2019.comarch.pl/ .

– Przedsiębiorstwa z branży handlu detalicznego to bardzo świadome informatycznie firmy. Menedżerowie doskonale zdają sobie sprawy, że muszą nadążać za nowinkami technologicznymi, a często wyprzedzać trendy - mówi Witold Podgórski, product manger systemów Comarch ERP. - Oferta technologiczna sieci handlowych i sklepów detalicznych musi być atrakcyjna, uniwersalna i intuicyjna, ponieważ ich klientami są zarówno millenialsi, jaki silversi, czyli pokolenie 55+. Dlatego branża retail odważnie inwestuje w systemy informatyczne i konferencje takie jak Comarch Retail 2019. Nasze konferencje są doskonałym miejscem, aby zdobyć odrobinę wiedzy z zakresu rozwiązań do planowana i zarządzania sprzedażą czy też budowy strategii omnichannel. Zapraszam do zapoznania się z pełną agendą i rejestracji na konferencję - zachęca Witold Podgórski.

Podkreśla, że Comarch Retail 2019 to obowiązkowe wydarzenie dla dyrektorów operacyjnych, sprzedaży i marketingu, menedżerów ds. innowacji oraz osób odpowiedzialnych za merchandising, logistykę i transport a także specjalistów ds. handlu internetowego.

Portal handelextra.pl objął patronat medialny nad tym wydarzeniem.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }