Śliwki kalifornijskie mają nową markę

California Prunes, tak się nazywa nowa marka suszonych śliwek z Kalifornii, która ma pokazać wszystkie płynące z ich spożywania korzyści.

Nowy projekt logo rozwija deklarację pochodzenia owoców w wizerunek lidera na rynku, a komunikat wyrażany podwójnym hasłem: Prunes. For life „Śliwki. Dla życia” sygnalizuje, że śliwki kalifornijskie są dobre dla zdrowia, na każdym etapie życia.

- Zmieniamy postrzeganie suszonych śliwek z okazjonalnie wybieranej przekąski do codziennej przyjemności. Jest to idealne rozwiązanie, ponieważ śliwki kalifornijskie charakteryzują się licznymi właściwościami odżywczymi wpierającymi między innymi zdrowie jelit, serca czy kości - podkreśla Donn Zea, dyrektor wykonawczy California Prune Board.

Suszone śliwki z Kalifornii są dostarczane do ponad 60 krajów na całym świecie. Nowa marka będzie w dużym stopniu będzie prezentowana na dotychczasowych rynkach, w tym w USA, Kandzie, Unii Europejskiej, Japonii, Chinach i Korei Południowej.

Joanna Hamdan 8859 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }