Froneri Polska. Lody Zielona Budka

Nowa identyfikacja wizualna.

Lody familijne Zielona Budka w sezonie 2019 zaskoczą konsumentów nowym  „designem” opakowań, będącym połączeniem tradycji i nowoczesności.

Na opakowaniu lodów znalazło się nowe logo z indywidualnie zaprojektowaną typografią nawiązującą do dawnych szyldów rzemieślniczych. Na dużym panelu pod logotypem w kolorze marki (zieleń), umieszczony został także rok założenia firmy. Ponadto w sposób apetyczny i czytelny przedstawione zostały lody oraz główne składniki.

Wszystko to po to, aby w sposób jak najbardziej wyrazisty i podkreślić wyjątkowe walory smakowe oraz wysoką jakość lodów Zielona Budka.

Joanna Hamdan 8859 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }