Lidl wycofuje się ze sprzedaży wina online

Na razie w Holandii i Belgii. Na pierwszym z tych rynków odpowiednik Winnicy Lidla działał od września 2014 roku, na drugim - dwa lata krócej.

Lidl przestał sprzedawać wino w swoim holenderskim sklepie internetowym. Sieć chce ograniczyć sprzedaż online do artykułów niespożywczych.

- Chcemy skupić się wyłącznie na produktach nieżywnościowych. Naturalnie nasze wina są dostępne we wszystkich sklepach stacjonarnych - odpowiedział Lidl na pytania Distrifood.nl. Także Lidl Belgia ogłasza również w swoim sklepie internetowym, że zaprzestanie sprzedaży wina w przyszłym tygodniu i ma na swojej stronie następujące ogłoszenie:

"Drzwi naszej piwnicy z winami zamkną się definitywnie 26 maja. Prawdopodobnie potrzebujesz kieliszka wina, aby przetworzyć tę złą wiadomość. Albo całą butelkę. Dlatego teraz znajdziesz wiele butelek wina po bezprecedensowych zniżkach. Ostatnia szansa na zaopatrzenie w Lidl-Shop.be!". Przeceny sięgają od 11 do 50%, a najtańszy trunek można nabyć już za niespełna 2 euro.

W Niemczech wino w ofercie internetowej na razie zostaje. Lidl Niemcy usunęły już jednak z niej całą żywność, by ograniczyć się do wina i produktów nieżywnościowych.

Przypomnijmy, że w Polsce sprzedaż wina online prowadzona jest przez Lidl od listopada 2017 roku. Pisaliśmy o tym na handelextra.pl tutaj.

Zdjęcie: Shutterstock

Magdalena Weiss 2112 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }