Herbapol-Lublin. Herbatki "parzone" na zimno

Orzeźwiająca nowość.

Z myślą o konsumentach Herbapol wprowadza na rynek nowy, innowacyjny produkt: owocowe herbatki „parzone” na zimno. To propozycja dla tych, którzy poszukują smacznego orzeźwienia, a jednocześnie doskonała alternatywa dla dostępnych na rynku napojów smakowych.

Zamknięty w pojedynczych torebkach susz owocowo-ziołowy, w kontakcie z zimną wodą uwalnia swój owocowy smak – mięty z mango lub truskawki z rabarbarem. Herbatki na zimno nie zawierają cukru ani kalorii, a sam proces „parzenia” odbywa się już w zimnej wodzie. Wystarczy tylko wrzucić 1 saszetkę do 250 ml chłodnej wody, pozostawić w szklance od 5 do 8 minut i gotowe.

Dla nowego produktu Herbapol zaplanował silne wsparcie, które realizowane będzie głównie poprzez lokowanie produktu w telewizji oraz digital marketing.

Rekomendowana cena nowości wynosi 5,99 zł.

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }