ETi promuje wafelki Dare
Hasłem przewodnim akcji jest "Dare. Odważ się na nowe".
Działania reklamowe Dare realizowane są w ramach wielokanałowej kampanii promocyjnej. Osią akcji reklamowej jest cykl imprez, który rozpoczął się od eventu w Poznaniu. W kolejne weekendy strefa Dare znajdzie się m.in. przy Bulwarach Wiślanych w Warszawie, molo w Sopocie oraz na placu pod Gubałówką w Zakopanem.
Akcje samplingowe, organizowane przez agencje MSL oraz endorfina events, będą wspierane punktową kampanią na nośnikach OOH (wielkoformatowa i digital signage) oraz działaniami promocyjnymi w internecie i w punktach sprzedaży.
Kreację reklam outdoorowych przygotowała Orchidea Group. Za planowanie i realizację kampanii w mediach odpowiadają dom mediowy UM i agencja digitalowa Reprise, należące do grupy IPG Mediabrands.
Promocja ETi Dare potrwa do końca czerwca.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.