Dan Cake i Smak Beztroski

Ruszyła kolejna odsłona kampanii.

W tegorocznej odsłonie platformy komunikacji marki Dan Cake eksponowane są kluczowe dla idei Smaku Beztroski wartości, takie jak wygoda użycia, oszczędność czasu i dobry smak produktów wypiekanych według najlepszych receptur od ponad 80 lat.

Kampania, w ramach której powstało 7 krótkich, 30-sekundowych filmów, przedstawia specjalnie stworzoną Cukiernię Beztroski, której bogata oferta produktów piekarniczych i cukierniczych odpowiada na różnorodne, wręcz archetypowe potrzeby konsumentów.

Pierwszy etap kampanii potrwa do końca czerwca. W tym czasie opublikowane zostaną cztery filmy na profilu Facebook marki Dan Cake, na kanale YouTube Spółki oraz na stronie www.smakbeztroski.pl, które będą głównym narzędziem komunikacji tegorocznej platformy promującej markę Dan Cake. Całość działań zostanie wzmocniona intensywną komunikacją w mediach społecznościowych spółki i konkursem konsumenckim prowadzonym również za pośrednictwem strony www.smakbeztroski.pl.

Jesienią tego roku będzie miał miejsce drugi etap kampanii, w trakcie którego planowana jest m.in. publikacja kolejnych trzech filmów, dwumiesięczna kampania billboardowa w 10 największych aglomeracjach Polski, ogólnopolski konkurs z ciekawymi nagrodami oraz event dla konsumentów.

Koncepcja kreatywna oraz scenariusze filmów przygotowane zostały przez agencję 19 Południk. Za produkcję filmów odpowiedzialne jest studio Talking Heads, natomiast reżyserem klipów jest Michał Bolland.

Joanna Hamdan 9128 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }