H2Owoc w nowej kampanii Tymbarku

Bez dodatku cukru, słodzików i barwników.

W nowej kampanii 360 marka podkreśla, że innowacyjna linia napojów bez dodatku cukru to wyjątkowo prosty i zdrowy sposób na orzeźwienie.

Szeroka kampania Tymbarku oprócz telewizji obejmuje również działania digital – na Facebooku i Instagramie, na YouTube i w serwisach VOD.

Dodatkowo komunikacja H2Owoc będzie widoczna w wielu formach w przestrzeniach miejskich – na ekranach bankomatów Euronet oraz w postaci billboardów, citylightów i reklam na autobusach w największych miastach w Polsce.

Napoje H2Owoc będą promowane również dzięki współpracy z popularnymi twórcami na Instagramie.

Joanna Hamdan 8859 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }