Zalando chce mieć u siebie każde wyprodukowane na świecie ubranie

Zalando ogłosiło nową strategię biznesową pod hasłem “Starting point for fashion", w ramach której chce oferować każdy poszukiwany przez konsumenta produkt na rynku. Jednocześnie, w nawiązaniu do nowej koncepcji, startuje kampania firmy na lato 2019 "Letnie trendy. Twoja wolność stylu" .

- Naszą grupą docelową są osoby szeroko zainteresowane modą. W związku z tym, chcemy oferować wszechstronny asortyment i jak najlepiej inspirować klientów. Nadrzędnym celem jest takie skompletowanie oferty, by konsumenci mieli świadomość, że jeśli jakiegoś, poszukiwanego przez nich artykułu z obszaru mody nie ma na naszej platformie, to znaczy, że on po prostu nie istnieje – mówi Dawid Pożoga, marketing lead na Polskę w Zalando SE.

Już teraz Zalando ma, jak zapewnia, najszerszy sezonowy asortyment modowy w Europie, który daje klientom swobodę wyboru i ułatwia im wyrażanie swojej osobowości. Różnorodne kolekcje około 2.000 marek umożliwiają znalezienie ubrań, obuwia i dodatków nawet najbardziej wymagającym trendsetterom. Właśnie ten atut podkreśla nowa kampania firmy w formacie 360° na sezon letni „Letnie trendy. Twoja wolność stylu”.

Główny spot wyreżyserowany został przez Marka Albistona, reżysera filmów komercyjnych, fabularnych, telewizyjnych i dokumentalnych, wielokrotnie nagradzanego między innymi na festiwalach filmowych w Cannes czy na Sundance. Za produkcję odpowiedzialna była agencja Sweetshop. W letniej kampanii Zalando podążamy za bohaterami, którzy wyrażają swój ulubiony, wakacyjny styl, a ich nawiązujące do ulubionych trendów stylizacje, wielokrotnie się zmieniają. W warstwie muzycznej wideo wykorzystany jest utwór „ANXT”, kanadyjskiej grupy Random Recipe, która w tym roku odbywa trasę koncertową po Europie.

Zdjęcia zostały wykonane przez cenioną fotograf Laurę Coulson, która słynie z bardzo naturalistycznego stylu. Artystka ma na swoim koncie współpracę z wieloma markami, między innymi Hermès, Burberry, Nike, a także Vogue, i-D, Dazed i Nowness.

Pierwsza emisja kampanii „Letnie trendy. Twoja wolność stylu.” w Polsce obejmuje telewizję, OOH, digital oraz stronę

Ilona Mrozowska 3258 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }