Jolanta Borowska szefem komunikacji i marketing services w Nestle

Wcześniej przez wiele lat związana była z Costa Coffee.

Jolanta Borowska została szefem komunikacji i marketing services w Nestle na Polskę i kraje bałtyckie.

Wcześniej, od 2013 r., była związana z CHI Polska, a następnie siecią Costa Coffee. Piastowała m.in stanowisko dyrektora marketingu Costa Europe. W Polsce w 2014 r. odpowiadała za rebranding Coffeeheaven na Costa. 

Wcześniej pracowała także w takich firmach jak Douglas Cosmetics i Tchibo Warszawa.

Tomasz Wygnański 74 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }