Hochland Kanapkowy w Internecie

Producent serków pod tą marką wystartował właśnie z silną kampanią.

Z kampanią Hochland zaplanował dotarcie do 17 mln odbiorców i obecność na 500 portalach internetowych. Kampania potrwa do września.

Jej celem jest dalsze budowanie świadomości oraz promowanie nowego formatu opakowania Mini. Działania, które zostały zaplanowane w ramach kampanii obejmują szereg aktywności.

Kampania video online z dedykowanymi filmami na YouTube promującymi produkt oraz nowe okazje użycia w przypadku Mini na kanałach VOD. Z kolei kampania w social mediach obejmuje Facebook i Instagram.

Przewidziane zostały także działania z obszaru influncer marketingu, content marketingu i reklama z przepisami w magazynie Kukbuk offline i online.

Całość działań uzupełnia obecność w „Kinie na leżakach” –  spot reklamowy podczas projekcji filmowych, brandowane leżaki, sampling produktów.

Za kreację odpowiada Graspgroup, a za zakup mediów - Value Media. Działania public relations koordynuje agencja Quality PR.

Joanna Hamdan 9079 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }