Danonek zaprasza do udziału w loterii

Co 5 minut można w niej wygrać hulajnogi marki Mini-Micro, plecaki z kolcami, kolorowe kaski oraz rowerowe dzwonki.

Wiosenną loterię uzupełnia akcja prowadzona wraz z siecią sklepów Biedronka.
 
"Danonkowa Księga Przygód" to projekt dedykowany zarówno dzieciom, jak i rodzicom, zachęcający do wspólnego przebywania na świeżym powietrzu. W 7 Księgach, publikowanych w kolejnych tygodniach akcji, znajdują się pomysły na rozwijające gry i kreatywne zadania przygotowane we współpracy z psychologiem. Zabawy pozwolą zdobyć dzieciakom odznaki małych bohaterów, artystów, sportowców itp. Każdy tydzień akcji będzie poświęcony innym aktywnościom, rozwijając dziecięcą ciekawość, sprawność fizyczną, kreatywność oraz empatię.
 
Za koncepcję loterii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland, zaś nad kreatywną realizacją „Danonkowych Ksiąg Przygód” czuwa agencja Kamikaze. Działania public relations prowadzone są przez firmę Danone.
 
Akcja potrwa do 26 maja.
 
Szczegóły na www.wygrywajzdanonkami.pl.
Joanna Hamdan 9090 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }