Tetra Pack wprowadza nowe opakowanie

Jest to kostka Tetra Classic Aseptic 65 ml.

To kolejny krok firmy w kierunku jeszcze lepszej optymalizacji wykorzystania przestrzeni w transporcie i magazynowaniu.

- Nowe opakowanie zapewni profity nie tylko konsumentom, ale też sieciom sklepów. W przypadku tych ostatnich możemy mówić o bezpośrednich oszczędnościach, które będzie można odczuć zarówno w transporcie, jak i w zagospodarowaniu przestrzeni na półkach. Dzięki niezawodnej ochronie żywności, minimalnemu zużyciu materiałów i dużej wydajności w dystrybucji, opakowanie Tetra Classic Aseptic 65ml stanowi idealną odpowiedź na zapotrzebowania rynku przy zachowaniu dbałości o środowisko - mówi Aleksandra Jędrzejewska, dyrektor marketingu Tetra Pak.

Zdaniem producenta pozwala ona na zoptymalizowane układanie towaru, bardziej wydajną dystrybucję, a wszystko to przy zachowaniu funkcjonalności i estetyki opakowania. Sześć 65-ml opakowań łączy się w prostopadłościan, który pozwala na najbardziej wydajnie rozwiązania w dystrybucji oraz przechowaniu, co jest kluczowe między innymi z perspektywy sieci handlowych, ceniących jak najbardziej optymalne wykorzystanie przestrzeni transportowej i półkowej.

- Ułożenie kilku opakowań w całość, pozwala zaoszczędzić miejsce w transporcie i umieścić aż 9 600 opakowań produktu na jednej palecie. W porównaniu do tradycyjnych opakowań, nowość od Tetra Pak pozwala na użycie mniejszej ilości surowca (aż do 28% mniej w porównaniu do analogicznych rozwiązań opakowaniowych) oraz zaoszczędzenie do 40% miejsca w transporcie. Wiążą się z tym korzyści dla środowiska, w tym mniejsza emisja CO2 do atmosfery - podkreśla producent.

Tetra Classic Aseptic 65 ml zachowuje też wszystkie właściwości pozostałych opakowań Tetra Pak. Przede wszystkim jest uniwersalne. Pozwala na bezpieczne przechowanie produktów mlecznych, soków i innych płynnych produktów spożywczych. Zachowują one świeżość bez zastosowania konserwantów, są także chronione przed wpływem światła i tlenu, dzięki czemu nie tracą cennych wartości odżywczych. Mogą też w łatwy sposób zostać poddane całkowitemu recyclingowi. Dodatkowo opakowanie pozwala na kreatywne rozwiązana brandingowe.

Joanna Hamdan 9128 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }