Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Show Rum Warsaw zakończony

Pierwsza edycja festiwalu rumu, tequili i whisky z beczek po rumie miała miejsce 11 maja w Centrum Praskim Koneser.

Pierwszym przystankiem na trasie uczestników Show Rum Warsaw były kasy.

Zakupiony wcześniej bilet trzeba było wymienić na kieliszek festiwalowy. Można też było zaopatrzyć się, nieodpłatnie, w wodę mineralną oraz napój gazowany marki Schweppes.

Tuż obok znajdował się sklep festiwalowy z festiwalowymi alkoholami w promocyjnych cenach.

W sali obok w atmosferze karaibskich smaków ulokowano 25 wystawców - marki koncernowe, niezależnych bottlerów oraz małych, zagranicznych producentów.

Z kolei w sali obok trwały sesje Masterclass, a kilka metrów dalej znalazła się strefa relaksu ze sceną festiwalową, na której toczyły się dyskusje branżowe pod okiem prowadzącego, znanego na co dzień ze Studia Lotto w telewizji Mateusza Kaczmarka, leżakami, grawerką szkła, męską biżuterią Scoreccione i drinkami bezalkoholowymi Twisst.

Na zewnątrz również dostępne były leżaki, stoiska z cygarami oraz naturalnymi miodami. Nie zabrakło również elementu kulinarnego. Bartłomiej Czerwiński, szef restauracji Merliniego w Warszawie, poprowadził dwie sesje food pairingowe.

Joanna Hamdan 9090 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }