Specjał ze strategicznymi celami na lata 2019-2021

Są wśród nich: wzrost obrotu, rozwój własnych sieci franczyzowych oraz zacieśnienie współpracy z producentami. 

Według GK Specjał, ogłoszone podczas konferencji Sił Sprzedaży w marcu odważne, a jednak rozsądnie skalkulowane cele, będą możliwe do osiągnięcia dzięki bardzo dobrym wynikom firmy oraz jej zasobom finansowym i kadrowym.

Przypomnijmy. W pierwszym kwartale br. GK Specjał odnotowała 30% wzrost obrotów. Uzyskany wynik satysfakcjonuje, a prezes zarządu Krzysztof Tokarz (na zdjęciu) zapowiada, że kontynuowane będą działania mające na celu jego dalszy wzrost.

Pod koniec 2018 r. w sieci Nasz Sklep działało 3700 placówek, Livio - 2460, Rabat Detal - 1302. Ponadto w Grupie są sklepy własne: 42 Nasz Sklep oraz 10 pod szyldem Aligator (oraz 11 ajencyjnych). Do 2021 r. w sieciach franczyzowych ma działać 10 tys. sklepów. - Tu akwizycje mogą mieć nieco większe znaczenie - mówi Krzysztof Tokarz. - Aktualny rozwój organiczny sieci franczyzowych jest nie tylko zadowalający, lecz nawet przekracza nasze najśmielsze oczekiwania - zaznacza. Dodaje, że pozyskiwanie nowych franczyzobiorców będzie coraz trudniejsze. Jako powody wymienia działania konkurencji, a także zmniejszającą się liczbę sklepów. - To spowoduje, że konieczne będą akwizycje. Na razie nie jest to warunkiem osiągnięcia planowanej liczby sklepów, ale należy brać pod uwagę, że być może już wkrótce będzie - przewiduje.

Krzysztof Tokarz zapowiada poszerzenie oferty asortymentowej, lepszą współpracę z producentami, obsługę dużych sklepów oraz uatrakcyjnienie ceny dla ostatecznego odbiorcy. - Mamy wszelkie kompetencje: personalne, finansowe oraz zasoby materialne do realizacji postawionych celów – podkreśla prezes Grupy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }