Klienci sieci Kaufland oszczędzili już 12 mln zł

Wszystko dzięki programowi Payback.

Sieć Kaufland oraz program Payback współpracę rozpoczęły z końcem kwietnia ub.r.

Sieć zaangażowała się w program, uzasadniając to chęcią zapewnienia klientom dodatkowych benefitów, które obok ceny oraz jakości oferowanych produktów i usług mają duży wpływ na decyzje zakupowe Polaków.

- Zainteresowanie naszych klientów programem Payback jest bardzo duże. W ciągu roku od jego wprowadzenia w naszych marketach aż 4,7 mln klientów posłużyło się kartą Payback, z czego aż 3,5 mln odebrało swoją kartę właśnie w sklepach Kaufland. Dopasowany do indywidualnych potrzeb klientów i prosty w wykorzystaniu program lojalnościowy okazał się być doskonałym uzupełnieniem naszej oferty – mówi Norbert Czyżewski, dyrektor pionu CRM sieci Kaufland Polska.

Olbrzymią popularnością cieszy się możliwość „wymiany“ punktów na złotówki (100 punktów = 1 zł) przy płatności za codzienne zakupy w Kauflandzie, dzięki czemu klienci mogą obniżyć ich koszt. Jak wynika z danych sieci, posiadacze kart Payback w ciągu roku funkcjonowania programu, wykorzystali ponad 1,2 mld punktów, co przełożyło się na realne oszczędności rzędu 12 mln zł. Klienci Kauflandu, korzystający z kart Payback, mogą też wymieniać zebrane punkty na atrakcyjne nagrody rzeczowe na portalu Payback, płacić nimi za zakupy u innych partnerów programu, a także brać udział w specjalnych akcjach i konkursach. Tak jak w przypadku „Punktowego milionera“, gdzie wydając sto zgromadzonych punktów, można było wygrać ich aż milion.

- Korzystanie z programu Payback to także realna oszczędność finansowa dla naszych klientów. Klienci, korzystając z zebranych punktów Payback, zyskują możliwość zrobienia codziennych zakupów, płacąc za nie mniej – dodaje Norbert Czyżewski.

Potwierdzają to dane zgromadzone przez Kaufland. Średnia wartość koszyka użytkownika programu jest aż o 25% większa niż koszyka klienta nieposiadającego karty Payback.

W ramach obchodów pierwszej rocznicy współpracy Kaufland i Payback, sieć przygotowała m.in. urodzinową loterię, w której czterech szczęśliwców wygra milion punktów Payback oraz konkurs z 70 nagrodami rzeczowymi, takimi jak wysokiej klasy ekspresy do kawy, telefony, czy vouchery na wakacyjną podróż. Świętowanie urodzin potrwa od 9 maja do 5 czerwca.

Szczegóły na www.kaufland.pl/URODZINY.

Joanna Hamdan 9089 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }