

Carlsberg zmienia barwy
Specjalnie dla fanów klubu Liverpool FC.
W Laboratorium Carlsberga w Kopenhadze piwowarzy i naukowcy browaru opracowali recepturę piwa na czerwonym słodzie jęczmiennym, które jest całe czerwone – od etykiety, przez butelkę, po jej piwną zawartość.
Nowa limitowana edycja piwa Carlsberg Red Barley dla fanów FC Liverpool miała swoją premierę 26 kwietnia na stadionie Anfield z okazji meczu pomiędzy Liverpoolem a Huddersfield Town w rozgrywkach Ligi Mistrzów.
Z okazji uwarzenia Czerwonego Carlsberga marka przygotowała dla fanów klubu także inne atrakcje.
Fani mogli wygrać wyjazd do Liverpoolu na mecz z The Wolves (klub piłkarski Wolverhampton Wanderers). 15 maja rusza natomiast konkurs na polskim profilu marki Carlsberg na Facebooku. Do wygrania jest 150 zestawów dwóch butelek z limitowanej edycji Carlsberg Red Barley o poj. 0,64 l. Konkurs potrwa do 23 maja i aby wygrać nagrody, trzeba będzie odpowiedzieć na pytanie dotyczące współpracy marki z klubem. Tuż przed finałowym meczem Ligi Mistrzów fani będą mogli wziąć udział w drugim konkursie, trwającym od 27 maja do 3 czerwca. Nagrodami będą specjalne zestawy dla kibiców - pasjonatów piwa Carlsberg.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.