Sokołów. Grill House

Wyjątkowy smak i aromat.

Sokołów proponuje linię produktów do przygotowania na grillu i w domu – Grill House. W asortymencie znaleźć można wiele propozycji wyrobów tradycyjnych surowych mięs i kiełbas, ale też takich w gotowych marynatach i z odpowiednio dobraną kompozycją przypraw.

Na ten sezon Sokołów przygotował także nowości, w tym m.in.: kiełbaski z warzywami, kiełbaski wieprzowo-wołowe oraz kiełbaski śląskie bez osłonki.

W ofercie Grill House znaleźć można również produkty, po które Polacy w sezonie grillowym sięgają najczęściej. Wśród nich są: kiełbasa brocka, kiełbasa śląska czy kiełbasa biesiadna (dostępna również w wersji z serem). Przygotowane na grillu zachowują soczystość i chrupiącą skórkę. Klasykiem grillowym jest też bez wątpienia kaszanka gryczana, o nieco pikantnym smaku. Na ruszcie nie może zabraknąć marynowanych mięs. Najpopularniejsze są boczek grillowy i karkówka grillowa, które w ofercie Grill House dostępne w wersji zamarynowanej i z dodatkiem aromatycznych przypraw. Ciekawą propozycją jest boczek rolowany i karkówka rolowana - zamarynowane w mieszance przypraw, nawinięte na patyczek bambusowy. 

Cały asortyment grillowy znaleźć można na dedykowanej temacie grillowania stronie www.mistrzowiegrilla.pl. Dostępne są tu ponadto praktyczne porady oraz przepisy na proste w wykonaniu i oryginalne potrawy z rusztu (np. burger wołowy, karkówka po tajsku z pieczonymi ziemniakami, grillowane kiełbasy z pieczywem czosnkowym), a także dodatki, sosy i sałatki (np. sałatka z grillowaną brocką, sałatka z karkówką grillową, sałatka z kabanosami grillowymi).

Ponadto na fanpagegu Sokołów na Facebooku trwa konkurs "Rozpal apetyt z Sokołowem", w którym można wygrać grill oraz kosze piknikowe. Zadanie konkursowe polega na dodaniu pod postem konkursowym przepisu na danie grillowe z wykorzystaniem produktu z asortymentu grillowego Sokołów.

Produkty Sokołów z linii Grill House są dostępne w sieciach handlowych, Delikatesach Sokołów oraz hurtowniach.

Joanna Hamdan 9090 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }