Natalia Szroeder ambasadorką Oriflame

Współpraca szwedzkiej marki i piosenkarki rozpocznie się od czerwca wraz z launchem projektu #PięknaSobota, który będzie bazą dla konkursów w social mediach, akcji specjalnych oraz premier produktowych.

- W natłoku codziennych obowiązków, Natalia Szroeder wyjątkowo ceni sobie krótkie chwile tylko dla siebie, czas spędzony z najbliższymi oraz małe, kobiece przyjemności, takie jak dbanie o swoją urodę. Filozofia, którą wyznaje - życiowy minimalizm, życie w zgodzie z naturą i rodzinne ciepło - znalazła idealne odzwierciedlenie w wartościach Oriflame - komentuje swój wybór firma.
 
Szwedzka marka jest obecna na rynku od ponad pięćdziesięciu lat. Sukcesywnie wspiera na szeroką skalę kobiety na całym świecie (w Polsce poprzez Fundację "Oriflame Spełniamy Marzenia" oraz projekty marketingowe, takie jak "Piękna tak jak chcę"). Wizja Oriflame i artystki okazała się wspaniałym polem do współpracy przy nowym projekcie #PięknaSobota.
 
- Od teraz każda sobota to dzień dobrego samopoczucia i pięknych chwil poświęconych dla siebie. To właśnie dlatego ambasadorką #PięknejSoboty została młoda, utalentowana i pełna energii Natalia Szroeder, która nie boi się wyzwań i jest głosem swojego pokolenia - tłumaczy Oriflame.
 
Joanna Hamdan 9146 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }