Łowicz przedstawia nowe dania

Gotowe tylko w 2 minuty.

Łowicz wyszedł naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wprowadził Kaszotto & Risotto – dania gotowe w 2 minuty. Nowa kampania marki prezentuje, jakie to proste, wygodne i smaczne.

Spot Łowicza skupia się na głównym beneficie nowości – szybkim przygotowaniu pożywnego posiłku. Kaszotto i Risotto Łowicz to dania gotowe, które wystarczy podgrzać w kuchence mikrofalowej.

Dynamiczny spot jest pełen muzyki i smakowitych ujęć, które podkreślają nowoczesny charakter produktów. Oprócz spotu telewizyjnego kampania opiera się na szerokich działaniach BTL oraz digitalowych. Komunikacja pojawiła się w przestrzeniach sklepowych, na kanałach VOD, w social mediach oraz w postaci banerowej. Działaniom towarzyszy również kampania bilbordowa w największych miastach w Polsce oraz działania PR.

Dania, pełne wartościowych składników, zapakowane w wygodną i lekką saszetkę są świetną propozycją na lekki obiad lub kolację. Obecnie dostępne są cztery różne dania do wyboru: Kaszotto z kaszą bulgur, papryką i czerwoną fasolą, Kaszotto z kaszą pęczak, kukurydzą, fasolką szparagową, Kaszotto z kaszą gryczaną, cebulą i suszonymi podgrzybkami, Risotto z ryżem, jarmużem i suszonymi pomidorami.

Joanna Hamdan 8724 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }