Sery kremowe Hochland w kampanii

Do udziału w reklamie zaproszona została ponownie Ania Guzik.

Właśnie startuje nowa kampania dla serów kremowych Hochland, która potrwa aż do października. Temat kampanii to kulinaria, które już od jakiegoś czasu towarzyszą tej kategorii.

Do udziału w reklamie zaproszona została ponownie Ania Guzik, która w ostatniej kampanii sprawdzała z czego są zrobione sery Hochland, podkreślała ich wyjątkową jakość i smak. W nowej odsłonie reklamy Ania Guzik odkrywa, że sery kremowe Hochland doskonale sprawdzają się do przygotowania wyjątkowych dań.

Hasło tej kampanii, które łączy w sobie te dwie komunikacje to „ten smak i jakość sprawdzają się zawsze”. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowane zostały filmy reklamowe, które podkreślają różnorodność okazji i dań do których można użyć serów kremowych Hochland.

W ramach nowej kampanii pojawią się spoty reklamowe w telewizji. producent zaplanowano również kampanię video online, a także kampanię w social mediach (Facebook i Instagram) z dedykowanymi formatami, przepisami, współpracę z Influencerami. Dopełnieniem planu są banery,przenoszące do inspiracji kulinarnych na stronie www.hochland.pl.

Joanna Hamdan 9089 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }