Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Cytrynowe lato z Soplicą

Dla fanów orzeźwiających smaków marka przygotowała trzy nowe warianty.

Nowe smaki Soplicy: Soplica Cytryna-Mięta, Soplica Cytryna-Pigwa i Soplica Cytryna-Malina to rześkie alkohole łączące lekki, orzeźwiający smak cytryny z popularnymi wśród polskich konsumentów owocami i ziołami.

Nowe Soplice Cytrynowe uzupełnione zostały o starannie wybrane smaki tradycyjnych polskich ziół i owoców: orzeźwiającej mięty, aromatycznych i cierpkich owoców pigwy oraz słodkich, soczystych malin. To połączenie zapewnia im kwaskowaty, rześki smak i niespotykany aromat.

Lekki charakter nowych wariantów Soplicy podkreślony jest też zmianami opakowania. Niezmienny pozostaje ikoniczny kształt butelki Soplicy a także logotyp marki. Odrębność nowej linii podkreślają duże, centralnie umieszczone cytryny oraz lekkie, rycinowe grafiki na dole etykiet, odwołujące się do drugiego smaku dopełniającego bazowy.

Wprowadzenie do sprzedaży nowych, orzeźwiających wariantów Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach, kampanią digitalową, letnimi eventami i działaniami PR. Wszystkie trzy smaki będą dostępne w szerokiej dystrybucji od pierwszej połowy czerwca w butelkach o pojemności 100, 200 i 500 ml.

Rekomendowane ceny nowych wariantów Soplicy to 5,99 zł za 100 ml, 11,79 zł za 200 ml i 25,89 zł za 500 ml.

Joanna Hamdan 8724 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }