Cheetos z naklejkową loterią

Trwa akcja marki chrupek pod nazwą Fashionista 2.0.

W ramach loterii w części promocyjnych paczek kryją się naklejki na ubrania z efektem neon i świecące w ciemności.

Aby wziąć udział w akcji wystarczy zakupić opakowanie Cheetos z banerem promocyjnym i sprawdzić czy znajduje się w niej naklejka.

Marka przygotowała 11 mln naklejek w 50 różnych wzorach.

Loteria trwa do 30 sierpnia.
 
Szczegóły na www.cheetos.pl.
 
Joanna Hamdan 8724 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }