Grupa Maspex. Herbolada

Kolejna nowość od Tymbarku.

W tym roku – obok kultowych propozycji, jak Cytroneta – w limitowanej ofercie marki pojawia się absolutna nowość. Innowacyjny napój gazowany łączy cechy lemoniady i ice tea. To właśnie Herbolada.

Zawiera zarówno soki owocowe, jak i naturalny aromat herbaty.

Dwa warianty do wyboru – Herbolada o smaku lemoniady z marakują i czarnej herbaty oraz Herbolada o smaku lemoniady z limonką i zielonej herbaty – to smaki, które wpasują się idealnie do nadchodzących, wakacyjnych dni.

To produkt bez konserwantów i bez sztucznych słodzików.

Herbolada jest dostępna w szklanych butelkach z kapslem twist-off.

Cena sugerowana na półce za 330-ml butelkę wynosi 1,89 zł.

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }