"Woda, która pomaga"

To hasło kampanii charytatywnej Kingi Pienińskiej, która teraz została rozszerzona o gastronomię.

Marka naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska rozszerzyła kampanię charytatywną „Woda, która pomaga”.

Firma przygotowała specjalną linię produktów w przejrzystych, szklanych opakowaniach. Butelki gazowanej wody mineralnej o pojemności 0,3 l oraz niegazowanej o pojemności 0,7 l z logo kampanii trafią do partnerów programu.

Hotele, restauracje i kawiarnie, które będą serwować objęte akcją produkty Kingi Pienińskiej zyskają status „Miejsca, które pomaga”.

5% ze sprzedaży oznaczonych wód jest przekazywane na wsparcie szpitali dziecięcych w Polsce.

Każde „Miejsce, które pomaga” zostanie wyróżnione naklejką na drzwi informującą o udziale lokalu w kampanii charytatywnej, wiadomość o przystąpieniu do programu pojawi się też na stronie internetowej kingapieniska.pl. Dla swoich partnerów firma przygotowała materiały drukowane oraz wsparcie komunikacyjne w mediach branżowych i kanałach social media. Mini-standy na stoły, banery na strony internetowe, artykuły i informacje prasowe o akcji i jej uczestnikach, a także grafiki na potrzeby prowadzonych przez lokale kanałów społecznościowych i obecność w social mediach kampanii „Woda, która pomaga”.

W ramach kampanii charytatywnej „Woda, która pomaga” i towarzyszącej jej branżowej akcji „Miejsce, które pomaga” Kinga Pienińska przekaże Fundacji Oshee Żyj Walcz Zwyciężaj 5% ze sprzedaży specjalnej linii wód, sygnowanych symbolem akcji. Uzyskane środki zostaną ofiarowane trzem wybranym placówkom medycznym: Uniwersyteckiemu Szpitalowi Dziecięcemu w Krakowie, Uniwersyteckiemu Szpitalowi Dziecięcemu w Lublinie i Wojewódzkiemu Szpitalowi Dziecięcemu w Bydgoszczy.

Całość działań jest zaplanowana na 3 lata.

Ideą kampanii „Woda, która Pomaga” z jednej strony jest finansowa pomoc szpitalom, z drugiej rozbudzanie chęci pomocy wśród społeczeństwa i udowodnienie, że wystarczy odrobina dobrej woli w każdym z nas, by móc pomagać na wielką skalę. Poprzez swoje działania Kinga Pienińska chce przypomnieć, że najwięcej dobra czynimy, wykonując drobne codzienne gesty – na przykład idąc na kolację do „Miejsca, które pomaga”.

Joanna Hamdan 9090 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }