Moya otwiera kolejne stacje

Aktualnie Moya, marka należąca do polskiej spółki Anwim, liczy 212 placówki, w tym 35 stacji własnych. To wynik przyjętej przez sieć strategii, która zakłada 350 obiektów do końca 2023 r.

Tylko w kwietniu do sieci dołączyły cztery stacje: w Prabutach, Kłodzku, Rumunkach Skępskich oraz Jeleniej Górze.

– Ostatnie dziesięć lat to przede wszystkim wyzwania, które podejmowaliśmy, aby krok po kroku osiągnąć dzisiejszą pozycję - mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim. - Jesteśmy szczególnie zadowoleni ze zwiększenia sprzedaży paliw na stacjach w sieci Moya – średnio o ponad 10% w stosunku do zeszłego roku - dodaje.

Moya to obecnie szósta największa sieć paliw w Polsce. Najbliższe plany sieci to 350 stacji do końca 2023 r.

Stacje sieci, które obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach, oferują pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez koncept gastronomiczny Caffe Moya, sklep z produktami pod własną marką, aż po ofertę dla klientów biznesowych i program flotowy Moya firma.

Joanna Hamdan 8724 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }