Czas na zmiany w Galerii Mazovia

Największe centrum handlowe w Płocku zyskało w ostatnim czasie nowych najemców. Z kolei w salonach marek obecnych od lat przeprowadzono modernizację i zwiększono ich powierzchnię. Metamorfozę przechodzi foodcourt.

Do najemców na 1. piętrze Galerii Mazovia dołączyła marka Reporter Young, oferująca modną odzież i akcesoria dla dzieci i młodzieży. Salon zajmuje powierzchnię 89 mkw i został otwarty 18 kwietnia.

Sklep innej młodzieżowej marki – Cropp – przeszedł modernizację i 24 kwietnia został otwarty w nowej odsłonie. Zmianie uległ nie tylko wystrój wnętrza, ale również metraż, który aktualnie wynosi 500 mkw. Salon zlokalizowany jest na 1. piętrze Galerii i oferuje odzież dla młodzieży. Kolekcje marki inspirowane są streetartem, miejskimi sportami i muzyką.

Duże zmiany przejdzie strefa foodcourt Galerii Mazovia, która już teraz ma najbogatszą ofertą gastronomiczną w Płocku. W kwietniu do grona ośmiu restauracji i kawiarni dołączyła Pizza Hut Express, zajmując lokal o powierzchni blisko 40 mkw. Restauracja serwuje wybrane menu Pizza Hut. Posiłki są przygotowywane na oczach klientów. Z kolei otwarty 17 kwietnia w lokalu o powierzchni 20 mkw. Palm Smoothie Bar oferuje zdrowe soki i świeże koktajle owocowe.

Foodcourt Galerii Mazovia przechodzi właśnie modernizację. W ramach prac zostanie stworzona nowa przestrzeń o nazwie „Przystań Smaku”.

- Nowy foodcourt z pewnością spodoba się mieszkańcom Płocka. W historii miasta rzeka pełni bardzo ważną rolę, którą chcemy podkreślić, tworząc nową przestrzeń. „Przystań Smaku” nawiązuje do rzecznego charakteru miasta, a jednocześnie wyraża wyjątkową ofertę gastronomiczną dostępną w naszej galerii – mówi Izabela Tucholska-Oleszczuk, dyrektor Galerii Mazovia.

Otwarta 24 kwietnia 2010 r. Galeria Handlowa Mazovia to największe centrum handlowe w Płocku. W trzykondygnacyjnym budynku znajduje się ponad 120 sklepów, lokali gastronomicznych, punktów usługowych, fitness, plac zabaw dla dzieci oraz warsztat samochodowy. Właścicielem obiektu jest Fundusz ESCF firmy CBRE Global Investors, a za zarządzanie obiektem odpowiedzialna jest firma CBRE.

Dzięki swojemu położeniu Galeria Mazovia współtworzy płocką dzielnicę handlu i rozrywki. Płocki „powercenter” to łącznie 144 000 mkw. powierzchni całkowitej obiektów handlowych, 3 000 miejsc parkingowych oraz największy w regionie hipermarket spożywczy, supermarket delikatesowy, hipermarket z wystrojem dla domu i ogrodu, salon z elektroniką, klub fitness, basen, salon meblowy oraz dwie stacje benzynowe.

 

Katarzyna Pierzchała 2772 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }