Biedronka w Galerii Młociny

Już 23 maja długo wyczekiwana destynacja handlowa w stolicy powita pierwszych gości. Do otwarcia szykuje się też Biedronka, która w powstającym na Bielanach obiekcie uruchomi swój sklep. Jeden z największych w Warszawie.

Na zdjęciu: Biedronka w zabytkowym budynku Centralnego Domu Towarowego, znanego jako DH Smyk w Warszawie

Sieć ma udostępnić mieszkańcom Młocin i okolic najnowocześniejszą Biedronkę w stolicy, a zarazem jedną z największych - z salą sprzedaży o powierzchni blisko 800 mkw. (z zapleczem łącznie ok. 1100 m2). Będzie to też szósty sklep tej sieci w Warszawie wyposażony w specjalne stoisko mięsno-wędliniarskie, które wzbogaci ofertę wędlin paczkowanych.

Biedronka testuje oddzielne lady mięsno-wędliniarskie od jesieni 2018 r. Nowe rozwiązanie sieć wprowadziła wówczas w kilkunastu sklepach na terenie różnych miast i od tego tych właśnie testów zależeć miało dalsze wdrażanie go w pozostałych placówkach. Pomysł chwycił, a lady stały się popularne wśród klientów.

- Na otwarcie placówki w Galerii Młociny przygotowujemy wyjątkowe atrakcje dla naszych klientów - mówi Jan Kołodyński, młodszy menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska. - Chcemy im zrobić niespodziankę, dlatego na razie nie podamy jeszcze szczegółów. Już dziś jednak zapraszamy okolicznych mieszkańców na 23 maja do naszego nowego sklepu na Młocinach - podkreśla.

Sklep będzie czynny od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:00-22:00, w piątki i soboty 7:00-23:00, a w niedziele handlowe 7:00-20:00”.

Galeria Młociny to 225 tys. mkw. powierzchni całkowitej, 82 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 76 tys. mkw. przeznaczonych na handel oraz gastronomię, 6 tys. mkw. powierzchni biurowej, ponad 200 sklepów, w tym kilkadziesiąt lokali z jedzeniem, największe w Polsce, ponad siedmiometrowe witryny sklepowe, 10-ekranowy nowoczesny multipleks z komfortowymi, rozkładanymi fotelami, 200 mkw. parkiet i przestrzeń sceniczna, 2,5 tys. mkw. tarasu pełnego zieleni, 2 tys. miejsc parkingowych oraz 20 stanowisk do pracy w strefie co-workingowej. Będzie to więc jednej z największych obiektów rozrywkowo-handlowych w Warszawie. Otworzy się tu m.in. długo wyczekiwany Primark (odpowiednik polskiego Pepco), który w niskich cenach oferuje głównie tekstylia. Tym samym Polska dołączy do 11 krajów na całym świecie, gdzie znajdują się sklepy tej irlandzkiej marki należącej do Associated British Foods.