Orbit wchodzi do gry

Marka we współpracy z MediaCom wkracza do świata esportu.

Marka Orbit, należąca do Mars Wrigley Confectionery, wchodzi do świata esportu, rozpoczynając współpracę z czołowymi polskimi drużynami: AGO Esports, Illuminar Gaming oraz Devils.one.

Brand będzie towarzyszył profesjonalistom z tych drużyn w ich codziennym życiu i przygotowaniach do rozgrywek, stając się w nieinwazyjny sposób częścią polskiej społeczności esportowej.

Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content.

Joanna Hamdan 9049 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }