To, co dobre dla maluszka

Kaszki BoboVita Porcja Zbóz w nowej kampanii marki.

BoboVita wystartowała z ogólnopolską kampanią pod hasłem "To, co dobre dla maluszka", w której prezentuje kaszki BoboVita Porcja Zbóz.

Są one odpowiedzią na potrzeby współczesnych mam, które dokładnie sprawdzają skład produktów wybieranych dla dziecka, bo wiedzą, że odpowiednio skomponowana dieta to wsparcie prawidłowego rozwoju młodego organizmu. Marka podkreśla, że kaszki BoboVita Porcja Zbóż to wartościowe i przebadane zboża oraz pyszny smak, bez dodatku cukru – czyli to, co dobre dla maluszka.

Prowadzone działania o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 15’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w TVN i stacjach tematycznych Polsat. Została uruchomiona także zasięgowa kampania online.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Kopię TV 15’, wyreżyserowaną przez Martynę Iwańską, zrealizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Joanna Hamdan 8704 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }