Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Tymczasem hajs na próby

To nowa loteria EB.

W nowej loterii EB codziennie do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości: 2 000 zł, 100 zł i 50 zł.

Aby wziąć w niej udział, należy kupić piwo EB (butelka lub puszka) w opakowaniu promocyjnym i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.tymczasemeb.pl lub w komunikatorze Messenger.

Hasło loterii "Tymczasem hajs na próby" nawiązuje do idei Tymczasem, która określa kluczowy okres w życiu młodych – doświadczania, poznawania i właśnie próbowania nowych rzeczy.

Loteria wspierana będzie działaniami w internecie i mediach społecznościowych oraz materiałami POS w punktach sprzedaży. Promocja potrwa do 31 sierpnia.

Zmianie uległa także receptura – nowe EB jest piwem orzeźwiającym, o łagodnym i przyjemnie chmielowym smaku oraz zrównoważonej goryczce. ­­

Za komunikację digital marki EB odpowiada agencja VMLY&R. Kampanię zaplanował dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Joanna Hamdan 9049 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }