Patrycja Kazadi twarzą konkursu Lipton Ice Tea
W akcji PepsiCo do wygrania jest milion butelek Lipton Ice Tea oraz inne nagrody o łącznej wartości prawie 3,5 mln zł.
Według raportu firmy badawczej Nielsen pt. "Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce", sezon 2018 dla tego segmentu był niezwykle udany. Poszczególne kategorie napojów, w tym mrożona herbata, właśnie w minionym roku odnotowały największe sprzedaże miesięczne na przestrzeni ostatnich trzech lat.
– Bacznie obserwujemy zmiany zachodzące na rynku i preferencje konsumentów. Widzimy, że na decyzje zakupowe silny wpływ ma trend prozdrowotny, obejmujący zdrowsze wybory nabywców. Lipton Ice Tea jest lepszą alternatywą, ponieważ jest przygotowana z pysznych składników, w tym ekstraktu z herbaty i soku owocowego – mówi Magdalena Grędzicka, brand manager Lipton Ice Tea. – Cieszymy się z wyników uzyskanych w minionym roku i dlatego rozpoczynamy niezwykły konkurs z udziałem Patrycji Kazadi – dodaje.
Konkurs pod nazwą „1.000.000 Liptonów do wygrania” polega na zakupie dowolnej butelki Lipton Ice Tea o smaku Lemon, Peach, Mango, Green, Green Lime & Mint, Matcha Yuzu Lime, Matcha Ginger & Lemongrass o pojemności 0,5 l, 1 l, 1,5 l oraz 2 l i sprawdzeniu ewentualnej wygranej pod żółtą zakrętką promocyjną. Wśród nagród znajduje się milion półlitrowych butelek Lipton Ice Tea o smaku brzoskwiniowym (do natychmiastowego odbioru w salonikach Kolportera na terenie całego kraju), a także 3000 plecaków, 3000 koszulek oraz 2000 toreb indywidualnie zaprojektowanych na potrzeby promocji (do odbioru bezpośrednio u producenta, firmy Cupsell). Szczegółowy regulamin konkursu znajduje się pod linkiem: https://lipton.cupsell.pl/assets/pdf/Regulamin_Lipton.pdf.
Na potrzeby promocji marka zdecydowała się na tzw. „prank”, czyli żart z udziałem samej Patrycji Kazadi w jednej z galerii handlowych.
– Dowcip polegał na tym, że ustawiony w galerii handlowej automat do sprzedaży Lipton Ice Tea „przemawiał” głosem Patrycji do osób podchodzących do urządzenia, aby wybrać napój. Pytania dotyczyły skojarzeń z orzeźwieniem oraz Lipton Ice Tea, a podczas rozmowy ukryty automat do szybkiego tworzenia grafiki tworzył obraz oparty na odpowiedziach, uwzględniając przy tym zdjęcie danej osoby wykonane przez ukrytą kamerę zainstalowaną w automacie – opisuje Magdalena Grędzicka z PepsiCo. – Gdy obraz był gotowy, ukryte w maszynie drzwi otwierały się, ujawniając skrytą w środku Patrycję Kazadi, która wskazywała na ogromny ekran za uczestnikiem akcji, pytając: „Czy to smak, który miałaś/eś na myśli?”.
Film obrazujący przebieg akcji można znaleźć pod linkiem: https://youtu.be/DVVs2L_YqHw.
Konkurs wspiera silna kampania 360°, obejmująca TV, kina, kanały cyfrowe, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook, Instagram).