Tesco sprzedaje produkty pod marką Jack's
Lider brytyjskiego rynku w celu konkurowania z niemieckimi dyskontami Lidlem i Aldim wprowadził na półki markę własną swojego dyskontu - Jacka.
Tesco po raz pierwszy zaczęło sprzedawać produkty marki Jack w swojej sieci supermarketów, starając się konkurować z dyskontami Aldi i Lidl. Detalista ma w portfolio 1800 produktów pod zaprojektowaną do sprzedaży w działających od września 2018 roku dyskontach Jack's marką własną o tej samej nazwie. Teraz część z nich dostępna jest również w sklepach pod szyldem Tesco. Wśród nich znajdują się m.in. sok jabłkowy, sok pomarańczowy, woda mineralna, dietetyczna lemoniada oraz paluszki z solą i octem.
Od momentu uruchomienia pierwszego sklepu Jack's w Cambridgeshire osiem miesięcy temu, Tesco uruchomiło osiem sklepów pod tym szyldem. Pisaliśmy o tym na handelextra.pl tutaj.

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.