Iwoniczanka przedłuża współpracę z agencją Intellect

Umowa przewiduje kolejny rok współpracy pomiędzy tymi firmami, obejmującej zarówno digital, jak i projekty na potrzeby innych kanałów komunikacji.

Producent wody źródlanej Iwoniczanka, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją interaktywną Intellect z która współpracuje od lutego 2018 r.

Od tego czasu agencja prowadzi dla tej marki m.in. działania z obszaru social media i content marketing (zintegrowane z działaniami SEO), w ramach których zajmuje się np. zarządzaniem komunikacją w Facebooku, działaniami buzz marketingowymi czy prowadzeniem bloga.

Jednym z zadań agencji było odświeżenie strategii komunikacji w social mediach oraz zwiększenie świadomości marki w tym kanale.

Współpraca obejmuje też szereg działań z innych obszarów digital marketingu takich jak np. przygotowywanie kampanii display, w tym kampanii sprzedażowych i wizerunkowych przy wykorzystaniu Facebook Ads.

Intellect zajmie się również opracowywaniem projektów spoza digital, dotyczących działań z obszaru BTL czy outdoor obejmujących m.in. sesje zdjęciowe na potrzeby druku, projekty ulotek, projekty billboardów i bannerów reklamowych, roll’upów, namiotów reklamowych etc. Do zadań agencji będzie również należała obsługa konkursów Iwoniczanki (zarówno tych o charakterze online, jak i offline).

Właśnie zakończyła się akcja lojalnościowa dla klientów Iwoniczanki, “Iwoniczanka Każdego Dnia”, prowadzona w systemie bezpośredniej sprzedaży. Na jej potrzeby agencja przygotowała i wykonała dla Iwoniczanki sesję zdjęciową i projekt ulotki oraz zajęła się komunikacją akcji w social mediach.

Joanna Hamdan 9049 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }