Akuku! i Hellena we wspólnej promocji
Od 1 maja do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 30 czerwca, potrwa akcja buy&get obu marek.
Akcja jest realizowana w wybranych sklepach kanału tradycyjnego i nowoczesnego z wykorzystaniem dedykowanych, konfekcjonowanych standów z produktami obu marek. W puli do rozdania znalazło się niemal 60 tys. pluszaków.
W akcji promocyjnej bierze udział 6 smaków żelków: Akuku! Zdrowocki, Akuku! Wąż-Paje, Akuku! Kwaśne Miski, Akuku! Charakterne Miśki, Akuku! Te nadziane Owocki, Akuku! Te nadziane Pyszczki oraz dwa smaki galaretek marki Hellena: Hellena Oranżada Galaretka Czerwona i Hellena Oranżada Galaretka Biała.
Promocja została przygotowana i zaplanowana wewnętrznie przez dział marketingu Colian. Kreacje na potrzeby akcji zaprojektowała agencja 3 M Projekt. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Szczegóły na www.colian.com.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.