Castorama przyspiesza
Teraz wszystkie produkty dostępne w wybranym sklepie sieci będą spakowane i przygotowane do odbioru w mniej niż 2 godziny.
Opcja zyskała właśnie nową jakość. Usprawniony system pozwolił skrócić czas kompletowania i wydawania asortymentu zamówionego w trybie online maksymalnie do dwóch godzin. W praktyce oznacza to, że prze internet będzie można zamówić potrzebne przedmioty lub materiały i po dotarciu, bezpośrednio odebrać je na terenie wybranego sklepu Castorama.
- To nie koniec korzyści. Usługa jest całkowicie bezpłatna, a zamówione zakupy możemy odebrać codziennie w godzinach pracy sklepu. To duża wygoda, ponieważ w dni powszednie sklepy są czynne do godziny 21.00. Oznacza to, że można podjechać po zamówienie po pracy lub w wolnej chwili, bez konieczności umawiania się na konkretną datę lub godzinę, jak w przypadku kuriera. Takie rozwiązanie jest wygodne i pozwala oszczędzić czas – tłumaczy Beniamin Schön, dyrektor ds. klienta i digital w Castoramie.
Odbiór będzie bowiem możliwy już w mniej niż dwie godziny od zamówienia.
Castorama swój pierwszy sklep w Polsce uruchomiła w 1997 r. Obecnie prowadzi sprzedaż w 77 lokalizacjach w różnych częściach kraju. Zapewnia również klientom dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia prawie 12 tys. pracowników. Castorama jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.