ETi z kolejną odsłoną kampanii batonów Wanted

Kontynuuje ona ideę pozytywnego buntu, wyrażanego przez postać goryla, który tym razem, w szalony sposób, szykuje się na spotkanie ze swoją ukochaną.

Ruszyła trzecia już odsłona działań promocyjnych czekoladowych batoników Wanted.
 
W ramach kampanii w telewizji wyemitowany zostanie nowy spot, w którym słodycze ETi to zastrzyk szalonej energii przed wspólnym spotkaniem dwójki głównych bohaterów. Pokazuje to, że najlepsze momenty to te w towarzystwie najbliższych. W klipie po raz pierwszy pojawia się też nowy smak batoników.

Spoty telewizyjne emitowane będą od 6 maja przez cztery tygodnie w wersji 15- i 30 sekundowej. Promocja zostanie wsparta działaniami w kanałach digitalowych oraz akcjami z influencerami i aktywacjami dla konsumentów. W ramach tych ostatnich będzie można wygrać podwójne bilety do kin Cinema City oraz zaproszenia na festiwal muzyczny Untold w Rumunii. Więcej informacji o akcjach będzie można znaleźć na stronie kampanii pod adresem: http://etiwanted.pl/.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Orchidea a za zaplanowanie i zakup mediów – dom mediowy UM.

Joanna Hamdan 8704 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }