Frank's RedHot

Ostro wchodzi do Polski w kampanii.

W ramach współpracy z firmą McCormick agencja Kamikaze przygotowała strategię komunikacji oraz ideę kreatywną kampanii wprowadzającej na polski rynek Frank's RedHot - kultowy amerykański sos.

Kampania pod hasłem “Frank's RedHot ostro wchodzi ze wszystkim” wystartowała w kwietniu. Komunikacja trwać będzie do końca grudnia.

Kampania jest silnie wspierana w internecie. W ramach promocji agencja przygotowała 15’’ spot, który konsumenci obejrzeć mogą na platformie YouTube. Wideo złożone jest z serii humorystycznych, kontekstowych scenek obrazujących szerokie spektrum wykorzystania produktu.

Ponadto na dedykowanej produktowi stronie www konsumenci mogą poznać nie tylko dostępne w Polsce warianty produktu, ale również zaczerpnąć inspiracji do wykorzystania sosu w codziennym gotowaniu.

Wprowadzeniu na rynek produktu towarzyszy szereg aktywacji konsumenckich. Jedną z nich jest konkurs, w którym do wygrania są głośniki Sony oraz zapasy sosu Frank's RedHot. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do końca maja za pośrednictwem dedykowanego chatbota w aplikacji Messenger.

Marka podjęła również współpracę z zespołem Letni Chamski Podryw i stała się partnerem ich najnowszego klipu “Ona ciągle je”. Klip przedstawia historię o młodej dziewczynie, która nie może oprzeć się pokusie jedzenia.

Komunikacja sosu Frank's RedHot wsparta jest aktywnościami na platformach: Facebook, Instagram i YouTube, za których prowadzenie odpowiada agencja Kamikaze. Kampania jest silnie wspierana reklamą display w sieci Google. Agencja odpowiada również za planowanie i zakup mediów.

Joanna Hamdan 9090 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }