Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

"Sielskie Wesele"

Pod takim hasłem marka Soplica startuje z konkursem.

Zadaniem konkursowym jest przygotowanie autorskiego drinka z Soplicą, a następnie przesłanie zdjęcia lub filmu pokazującego jego proces tworzenia.

Marka zapewni trójce zwycięzców konkursu pełen bar z obsługą 2 barmanów i wyposażeniem barowym (m.in. maty, organizery, szkło itp.) i dodatkowo 150 półlitrowych butelek Soplicy Szlachetnej.

Konkurs skierowany jest do wszystkich osób pełnoletnich planujących wziąć ślub i urządzić przyjęcie weselne w 2019 roku. Uczestnicy mogą zgłaszać się do konkursu poprzez specjalnie zaprojektowaną platformę www.weselezsoplica.pl.

Konkurs "Sielskie Wesele" potrwa do 18 maja, a jego trzej zwycięzcy będą mogli skorzystać z obsługi Soplicy na swoich weselach organizowanych od 1 czerwca do końca roku 2019.

Za koncept "Sielskie Wesele" oraz organizację konkursu odpowiedzialna jest agencja kreatywna Olmeka Creation House. Agencja jest także odpowiedzialna za komunikację konkursu w wybranych kanałach digital / Social Media, jak również przygotowanie i wdrożenie strategii obecności brandu na Instagramie.

Joanna Hamdan 9049 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }