

"Sielskie Wesele"
Pod takim hasłem marka Soplica startuje z konkursem.
Marka zapewni trójce zwycięzców konkursu pełen bar z obsługą 2 barmanów i wyposażeniem barowym (m.in. maty, organizery, szkło itp.) i dodatkowo 150 półlitrowych butelek Soplicy Szlachetnej.
Konkurs skierowany jest do wszystkich osób pełnoletnich planujących wziąć ślub i urządzić przyjęcie weselne w 2019 roku. Uczestnicy mogą zgłaszać się do konkursu poprzez specjalnie zaprojektowaną platformę www.weselezsoplica.pl.
Konkurs "Sielskie Wesele" potrwa do 18 maja, a jego trzej zwycięzcy będą mogli skorzystać z obsługi Soplicy na swoich weselach organizowanych od 1 czerwca do końca roku 2019.
Za koncept "Sielskie Wesele" oraz organizację konkursu odpowiedzialna jest agencja kreatywna Olmeka Creation House. Agencja jest także odpowiedzialna za komunikację konkursu w wybranych kanałach digital / Social Media, jak również przygotowanie i wdrożenie strategii obecności brandu na Instagramie.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.