Program Lidl Plus w Niemczech

Po Austrii, Danii, Polsce i Holandii przyszedł czas na Niemcy.

Po udanej próbie w czterech krajach Lidl postanowił uruchomić program lojalnościowy Lidl Plus w Niemczech. Na początek zostanie on wdrożony  w Berlinie i Brandenburgii.

Obecnie Lidl Plus dostępny jest w Austrii, Danii, Polsce i Hiszpanii. Po jednorazowej rejestracji klienci otrzymają wirtualną kartę bonusową na smartfona, którą można zeskanować przy kasie podczas płatności za zakupy. Mogą także aktywować specjalne kupony promocyjne.

Po rejestracji klienci otrzymują prezent powitalny w postaci rabatu w wysokości 5 euro, który można wymienić, gdy wydadzą co najmniej 25 euro. Lidl obiecuje również dodatkowe korzyści dla partnerów, które zazwyczaj są zniżkami na bilety do takich miejsc jak Berlin Aqua Dom & Sea Life czy muzeum figur woskowych Madame Tussaud's.

Niemiecka wersja programu Lidl Plus jest obecnie w fazie testowej. System zostanie uruchomiony po raz pierwszy w placówkach sieci w Berlinie i Brandenburgii. Aby zapewnić odpowiednią funkcjonalność, niezbędny jest jednak dobry zasięg Internetu, co nadal stanowi problem w wielu sklepach.

W związku z tym sieć postanowiła zainstalować WiFi we wszystkich swoich punktach sprzedaży - a obecnie w Niemczech Lidl liczy ponad 3000 sklepów, więc zakończenie instalacji we wszystkich placówkach zajmie trochę czasu. W związku z tym wdrożenie Lidl Plus będzie następować stopniowo.
 
O programie Lidl Plus pisaliśmy m.in. tutaj.
 
Źródło i zdjęcie: www.retaildetail.eu
 
Joanna Hamdan 8724 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }