Oshee zebrało ponad 160 tys. zł

Po ponad 1,5 roku działania, dobiegł końca program Fundacji Oshee "Sprzęt sportowy dla domów dziecka". Zebrana kwota w całości została przekazana na zakup sprzętu sportowego dla dzieci - w ramach akcji wsparcie otrzymało 13 ośrodków na terenie całej Polski.

Akcja Fundacji Oshee "Żyj, Walcz, Zwyciężaj" swój początek miała w marcu 2017 r. Przez 21 miesięcy działania programu pomocą zostało objęte 13 placówek, które otrzymały sprzęt o wartości ponad 160 tys. zł. Uzyskiwane w ramach kampanii charytatywnej "Sprzęt sportowy dla domów dziecka" środki pochodziły ze sprzedaży napojów izotonicznych o smaku Red Orange z logotypem Fundacji Oshee.

W trakcie programu akcesoria do ćwiczeń trafiły między innymi do: Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Nienadowej, Domu Dziecka im. J. Korczaka w Kłobucku, Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych „Nasz Dom” w Ostrowcu Świętokrzyskim, Zespołu Placówek im. Aleksandra Kamińskiego „Kamyk” w Kielcach, Pogotowia Opiekuńczego „Opoka” w Wasilkowie oraz Domu Dziecka nr 4 w Gliwicach, Domu Dziecka nr 7 w Łodzi czy też Domu dla Dzieci w Dynowie.

Wraz z zakończeniem programu "Sprzęt sportowy dla domów dziecka" swój początek miała akcja "Woda, która pomaga", którą wspiera Fundacja Oshee "Żyj, Walcz, Zwyciężaj".

"Woda, która pomaga" to charytatywna kampania marki Kinga Pienińska, należącej do portfolio Oshee. Firma ponownie przeznaczy 5% ze sprzedaży wybranych produktów potrzebującym – tym razem pieniądze zostaną przeznaczone na wsparcie szpitali dziecięcych w Polsce. W kampanię zaangażowani są ambasadorowie – Anna i Robert Lewandowscy.

Joanna Hamdan 13678 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.