Konspol rozpoczyna wiosnę z przytupem

Z początkiem maja producent startuje z kampanią reklamową.

Promować w niej będzie flagowe produkty marki – kiełbaski śląskie, kiełbasę śląską z kurczaka oraz przysmaki z kategorii convenience, w tym panierowane polędwiczki i tortille.

Wraz z początkiem maja w głównych stacjach telewizyjnych pojawią się billboardy sponsorskie. Zaplanowano również silne wsparcie marketingowe w innych mediach - poza reklamą telewizyjną przez pierwsze dwa tygodnie potrwa kampania outdoorowa, która realizowana będzie na kilkuset nośnikach (w tym formatach: BB, SD i BUS) w największych miastach Polski m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie Wrocławiu, Gdańsku, Szczecinie i Katowicach. Działania promocyjne będą również silnie wspierane przez social media oraz media relations.

W kampanii podkreślane jest to, jak ważne jest wybieranie bardzo dobrej jakości produktów, a odbiorcy mogą się przekonać, że Konspol to marka z tradycjami, która dba o swoich konsumentów. To jedna z wielu kampanii zaplanowanych na ten rok.

Joanna Hamdan 13666 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.