Van Dog i Papa Diego w Centrum Praskim Koneser w Warszawie

Lokale sieci swoje podwoje otworzyły 26 kwietnia.

To pierwsze miejsce na gastronomicznej mapie Polski, w którym pojawił się Van Dog – druga marka stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios.

Wśród propozycji nowej sieci fast-casual królują Van Dogi w wersji gourmet – z kiełbaskami robionymi według autorskich receptur lokalnych masarzy, w chrupkiej Van Bułce wypiekanej specjalnie dla sieci przez rodzinną piekarnię z województwa mazowieckiego, z mnóstwem nietypowych dodatków i oryginalnych sosów. Goście restauracji mogą zamówić również Van Fryty podawane na wiele sposobów i wybrać jednego z kolorowych freak shake’ów.
 
Receptury Van Doga są inspirowane kuchnią całego świata, ale także tradycyjnymi polskimi smakami i lokalnymi produktami. W menu znalazły się m.in.: Van Mac&Cheese z makaronem, sosem serowym, grillowaną papryką i chrupiącym bekonem czy Van Tango z argentyńskim sosem chimichurri, granatem, grillowanymi warzywami i prażonymi pestkami migdałów. Miłośników orientalnych smaków zadowoli Van Dog z azjatyckimi ogórkami, duszonym porem i ketchupem mango, a wegan – Bez-Dogi z tofu i kolorowy Van Carrot z fioletową, pomarańczową i żółtą marchwią pieczoną z czosnkiem i tymiankiem.
 
Lokal w Centrum Praskim Koneser to także debiut konceptu Papa Diego w Warszawie. Dotychczas lokale tej sieci, specjalizującej się w daniach kuchni meksykańskiej, zostały otwarte w Gdańsku, Katowicach, Opolu, Poznaniu, Pruszkowie i Wołominie.  
 
Wspólny lokal Van Dog i Papa Diego w Centrum Praskim Koneser to pierwsze tego typu przedsięwzięcie spółki Foodio Concepts. Na powierzchni 166 mkw. znalazły się oba koncepty, stoliki dla 45 osób oraz wspólny bar, który serwuje kraftowe piwa, margarity – także w wersji bezalkoholowej oraz chelady – mix lemoniady cytrynowej i piwa Corona. Lokal posiada również ogródek z dodatkowymi 40 miejscami siedzącymi.
 
Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.
 
Joanna Hamdan 13693 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.