“Salmon is Good. MOWI is Goodness"

Pod takim hasłem wchodząca na rynek polski marka łososia Mowi wystartowała właśnie z wielokanałową kampanią reklamową.

Jej celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.

Mowi to nowa marka, która właśnie pojawiła się na polskim rynku. Pod jej nazwą kryje się najwyższej jakości gatunek łososia atlantyckiego hodowanego w krystalicznie czystych wodach norweskich fiordów.

15 kwietnia ruszyła wielokanałowa kampania promująca markę pod hasłem “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, które jest globalnym manifestem Mowi. Obejmuje ona szereg kanałów komunikacji – od telewizji przez digital, prasę drukowaną po niestandardowe działania dla konsumentów na terenie całej Polski. Jednym z nich jest popularny food truck, który pod nazwą “GoodTruck” wyruszył w ogólnopolską trasę, aby dzielić się dobrem, które tkwi w Mowi.

Częścią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny wyreżyserowany przez Belen Gayan i zrealizowany przez agencję reklamową The Cyranos//McCANN. Za jego adaptację na polski rynek odpowiedzialna jest agencja TenZacharski.

Mowi zaprasza do współpracy również znanych blogerów oraz influencerów kulinarnych i lifestylowych, którzy dzięki marce mają okazję spróbować dań z łososiem przygotowywanych przez najlepszych szefów kuchni w Polsce.

W ramach działań promocyjnych w branży HoReCA Mowi wspiera ogólnopolskie konkursy kulinarne. Marka będzie obecna na jednym z największych wydarzeń kulinarnych w Polsce - Taste Masters 2019 organizowanym przez Gault&Millau Polska.

Aby zachęcić konsumentów do spożywania łososia MOWI organizuje również również degustacje, samplingi oraz live cookingi, które mają uświadomić konsumentom, że dania przygotowywane w oparciu o łososia mogą być smaczne, proste i szybkie.

Joanna Hamdan 13678 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.