

Kasztelan rusza w trasę
Marka została sponsorem Lata #naMAXXXA organizowanego przez RMF MAXXX.
Trasa koncertowa Lato #naMAXXXA zagości we wszystkich regionach Polski i potrwa do połowy września. W sponsoring tego wydarzenia dla fanów polskiej muzyki zaangażowała się w tym roku marka Kasztelan Niepasteryzowane.
Strefa Kasztelana – specjalne zaaranżowane miejsce, w którym na miłośników piwa będzie czekał bar, długi stół, pufy, poduchy i leżaki. Fani, którzy odwiedzą strefę, będą mogli nie tylko napić się piwa, ale także dowiedzieć się ciekawych informacji o składnikach piwa, poznać tajniki jego warzenia, wziąć udział w zabawach z nagrodami, zagrać w koło fortuny Kasztelana lub zrobić sobie zdjęcie w fotobudce z gadżetami Kasztelana.
Pamiętając o środowisku i ograniczaniu odpadów, szczególnie z plastiku, w Strefie Kasztelana dostępne będą kubki na piwo wykonane w 50% z materiału pochodzącego z recyklingu i nadające się w 100% do ponownego przetworzenia.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.