Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Kasztelan rusza w trasę

Marka została sponsorem Lata #naMAXXXA organizowanego przez RMF MAXXX.

Specjalna Strefa Kasztelana pojawi się w kilkunastu miastach, w których odbywać się będą koncerty. Pierwszy z nich już 4 maja w Gorlicach. Na fanów muzyki i dobrego piwa czekają atrakcje, ciekawostki i zabawy z nagrodami.

Trasa koncertowa Lato #naMAXXXA zagości we wszystkich regionach Polski i potrwa do połowy września. W sponsoring tego wydarzenia dla fanów polskiej muzyki zaangażowała się w tym roku marka Kasztelan Niepasteryzowane.

Strefa Kasztelana – specjalne zaaranżowane miejsce, w którym na miłośników piwa będzie czekał bar, długi stół, pufy, poduchy i leżaki. Fani, którzy odwiedzą strefę, będą mogli nie tylko napić się piwa, ale także dowiedzieć się ciekawych informacji o składnikach piwa, poznać tajniki jego warzenia, wziąć udział w zabawach z nagrodami, zagrać w koło fortuny Kasztelana lub zrobić sobie zdjęcie w fotobudce z gadżetami Kasztelana.

Pamiętając o środowisku i ograniczaniu odpadów, szczególnie z plastiku, w Strefie Kasztelana dostępne będą kubki na piwo wykonane w 50% z materiału pochodzącego z recyklingu i nadające się w 100% do ponownego przetworzenia.

Joanna Hamdan 13690 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.