Rebranding Nałęczowianki

Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki w sieci Carrefour.

Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie.

Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.

Marka postawiła na nowoczesność zakorzenioną w tradycji. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowane zostało hasło „Nał”. Nawiązaniem do tradycji jest natomiast symbol Nałęczowa i data 1817, kiedy to zbadano właściwości nałęczowskich wód. W ten sposób Nałęczowianka postawiła na nowoczesny design z jednoczesnym podkreśleniem miejsca, z którego pochodzi woda.

Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, obejmująca m.in. telewizję, kina, outdoor, VOD i media społecznościowe.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.