Rebranding Nałęczowianki
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki w sieci Carrefour.
Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
Marka postawiła na nowoczesność zakorzenioną w tradycji. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowane zostało hasło „Nał”. Nawiązaniem do tradycji jest natomiast symbol Nałęczowa i data 1817, kiedy to zbadano właściwości nałęczowskich wód. W ten sposób Nałęczowianka postawiła na nowoczesny design z jednoczesnym podkreśleniem miejsca, z którego pochodzi woda.
Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, obejmująca m.in. telewizję, kina, outdoor, VOD i media społecznościowe.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.